Проверявайте си касовите бележки преди да напуснете обекта

Лъсна наглата измама на хипермаркетите. Експерти съветват да проверявате касовите си бележки, след като пазарувате в някой от хипермаркетите. Най-добре е това да става на място, преди да сте напуснали обекта. Според специалисти, клиентите на хипермаркетите непрекъснато плащат повече, дори и за стоките, за които е обявена промоция. Обикновено те се таксуват на касата по-скъпо от обявеното намаление. Не е изключено балтията да ви посече и за други стоки, които не са на промоция. [caption id="attachment_501884" align="alignleft" width="300"]хипермаркетите Проверявайте си касовите бележки преди да напуснете обекта[/caption] От Комисията за защита на потребителите отчитат бум на жалби от клиенти на хипермаркетите. Експертите посочват, че често пъти се случва дори разликата в цената да е само една стотинка, клиентите да налитат на намалението, отбелязва „Марица”. Тази заблуда обаче често пъти излиза по-скъпо на клиента. От Комисията за защита на потребителите посочват, че дори хипермаркетите да бъркат само с една стотинка в джоба ви и на вас това да не ви направи впечатление, за тях това е печалба. Всички те са на принципа, че капка по капка прави вир, а от него язовир. Неотдавна един от хипермаркетите в Пловдив ощетил своите клиенти с прясна мая и вода за уста. На касата двата продукта се таксували с една стотинка повече от обявената цена на етикета. При извършената проверка от експерти на КЗП били избрани произволно 19 продукта от въпросния търговски обект. Продуктите били от три групи стоки, в това число вода за уста и мая. При прегледа на издадения им фискален бон било установено, че продължава разминаването с една стотинка в полза на търговеца при гореспоменатите стоки. Пред експертите търговецът се опитал да се оправдае с фирмата, която поддържа софтуера на обектите. От IT фирмата пък обявили, че разликата в обявената и маркираната цена на касата се дължи на разминаване между прилагания софтуер на компютърната система и фискалното устройство, пише webnovinar.com.